Toepassingsgebieden slotsystemen
Complete productlijn
MKB Bedrijven

Voorwoord

Medewerkers hebben elke dag toegang nodig tot uw bedrijf, maar om uiteenlopende redenen hoeven medewerkers niet altijd overal toegang tot te hebben en niet op elk moment van de dag. Tegenwoordig maken bedrijven nog veel gebruik van mechanische sleutels om de toegangsautorisatie te regelen. Bepaalde werknemers hebben zodoende geen sleutel en andere dienen te beschikken over een hele sleutelbos of hoofdsleutel. Zo lang alles goed gaat is er niets aan de hand. Maar wat als iemand een sleutel, of erger nog een hele sleutelbos of een hoofdsleutel verliest, vermist of dat deze zelfs gestolen is? Wat moet u doen? Gewoon nieuwe sleutel laten aanmaken en het risico nemen van een inbraak zonder braakschade of alle cilinders en sleutels vervangen? Tot overmaat van ramp blijkt vaak dat het personeel zich vooral schuldig maakt aan deze vorm van diefstal met sleutels. Het zijn moeilijke en vooral kostbare afwegingen en wat als het opnieuw gebeurt? Wat doet u dan?

Jaarlijks worden vele duizenden ondernemers met deze afwegingen geconfronteerd. Met ons sleutelkaart gestuurde slotsysteem zijn deze afwegingen niet meer nodig. Verloren, vermiste en gestolen kaarten zijn eenvoudig en snel te blokkeren. Iedere sleutelkaart is persoon gerelateerd en alle slothandelingen zijn traceerbaar met datum, tijd en een uniek kaartnummer (lees gebruikersnaam). Toegang tot ruimten kan selectief verleend en ontnomen worden. Veel ondersteunende en tijdsgestuurde functies maken het mogelijk om medewerkers alleen toegang te verlenen tijdens werktijd.

Meer argumenten? Klik hier!

Van digitaal slotbeslag tot beheerssoftware

Of het een multinational of een kleine middenstander betreft, u kunt volledig vertrouwen op de betrouwbaarheid, bedieningsgemak en eenvoudig beheer van onze sleutelvervangende slotcomponenten. Het verschil tussen een multinational en een kleine middenstander wordt enkel gevormd door de wijze waarop de autorisatie van gebruikers tot stand wordt gebracht. Voor kleine bedrijven zullen programmeerkaarten de basis voor autorisatie vormen en voor grote bedrijven zal dit door middel van software geschieden. Zo kunnen middelgrote bedrijven eenvoudig starten met programmeerkaarten en indien gewenst op elk moment zonder investeringsverliezen naadloos overschakelen naar de software die aansluit op hun behoeften. Elke reeds gemaakte investering in de hardware (slotsysteem componenten) blijft volledig behouden en maakt integraal deel uit van de nieuwe softwarematige aansturing.


 

Middenstandsbedrijven

De basis wordt altijd gevormd door dezelfde hoogwaardige kaartgestuurde offline slotcomponenten die wij leveren van de topfabrikanten op dit gebied Salto en Kaba. Beiden hebben zich in de praktijk al veelvuldig bewezen met hun systemen. Op aanvraag maatstaven wij dit graag met indrukwekkende referentielijsten van beide fabrikanten.

Zo maakt niet alleen het onlangs geopende luxe Kruisheren hotel in Maastricht gebruik van kaartgestuurde offline slotbeslagen, maar ook kleinschalige bedrijven zoals Romedic in Meerssen. Dit alles vanwege de veilige autonome werking zonder aanvullende bekabeling, het eenvoudige beheer en de tijdloze hoogwaardige uitstraling en bedieningscomfort

De keuze is aan u, want voor de prijs van de kaartgestuurde slotcomponenten hoeft u het niet te laten!



Aanschafprijs en terugverdientijd

Wij zijn overtuigd dat onze sleutelvervangende slotproducten absoluut niet duur zijn en zichzelf snel terugverdienen. Behalve de lage aanschaf- en onderhoudkosten betaalt de fiscus bovendien ongeveer de helft (indicatief) van de aanschafprijs. De gehele investering is fiscaal aftrekbaar van de winst/verlies rekening.

Onze kaartsleutels zijn niet alleen veel goedkoper dan gecertificeerde sleutels maar zijn bovendien veel veiliger en niet te kopiëren. Het aantal sleutels binnen een organisatie wordt aanzienlijk teruggebracht omdat elke kaartsleutel in staat is om, mits geautoriseerd, elk digitaal slot te openen. Voor toegang van entreedeur, parkeerplaats, magazijn, werkplaats tot kantoorruimten is slechts één kaartsleutel nodig en zo kan ook voorkomen worden dat werknemers (maar ook niet-werknemers) gaan "zwerven" door het gebouw. Bovendien is het mogelijk om met dezelfde kaartsleutel andere toepassingen aan te sturen zoals cashless betalen aan (drank) automaten, kantine, internet toegang enz.

Gelet op de vele pluspunten van ons systeem zijn er aanzienlijke besparingen te realiseren op het gebied van beheer en exploitatie. Tijd is geld, meer nog dan in het verleden geldt tegenwoordig dat arbeidstijd de meest kostbare factor is binnen elke ondernemingsvorm. Afgezien van de vele functionele voordelen van ons systeem zijn de kosten- en tijdsbesparingen aanzienlijk. Op toegangsgebied: geen mechanische slijtage van sleutels en cilinders meer, geen afgebroken sleutels meer, nooit meer cilinders ombouwen of vervangen, nooit meer nieuwe sleutels laten aanmaken enz.

Ter overweging kost een mechanische sleutel vervangen binnen een gemiddelde organisatie, afgezien van de kostprijs van de sleutel ook nog eens minimaal 1,5 uur aan werktijd door verschillende medewerkers binnen de organisatie. Zodoende gaat er veel tijd binnen een organisatie verloren voor de vervanging van slechts één mechanische sleutel. Van het te woord staan van de klant tot het registreren van de vermissing, uitreiken nieuwe vervangende sleutel, reistijd en wachttijd voor sleutelaanmaak, controle passing nieuwe sleutel, sleutelkopie voorzien van nieuwe sleutelhanger, factuurcontrole, boekhoudkundige verwerking tot het uitreiken / opbergen van nieuwe sleutel aan toe. Zo kost elke verloren sleutel al snel vele tientallen euro's.

Luxe woningen